Close menu Menu

Terugblik op de klantrelatie-avond 2018

Terugblik op de klantrelatie-avond 2018

Op 8 november stroomde de Redlink expeditie vol met installateurs en leveranciers. Zij kwamen af op de klantrelatie-avond dat in het teken stond van nieuwe kennis en relatie-onderhoud. Na afloop van de sessie kregen wij lovende kritieken op een paar verbeterpunten na. In dit verslag geven wij een korte impressie en onze vooruitzichten voor 2019.

Ontvangst met vis en Redlink 2019

Rond vijf uur in de middag werden hongerige leveranciers en installateurs ontvangen in de expeditie met vis uit Spakenburg en een welkomstdrankje. Driekwartier later nam Jeroen de Graaf (mede-eigenaar Redlink B.V.) het woord en heette iedereen welkom in het magazijn. Tijdens het welkomstwoord werd duidelijk dat Redlink kracht bij blijft zetten achter de slogan: Blijf een Pro! Redlink zal in 2019 meer gericht investeren in praktische vakkennis, handige services en bestelgemak. Daarom zullen wij in 2019  o.a. een nieuwe webshop lanceren. De beter wij de klant kunnen helpen, des te beter hij zijn werk kan doen. Dat is de filosofie. 

Klantrelatie-avond Redlink 1 Klantrelatie-avond Redlink 3

Toelichting op 4PPoE en de Netscout Linkrunner G2 

Dhr. Taling (Senior Sales Direct Datwyler Nederland) nam het stokje over en nam de zaal mee in de laatste ontwikkelingen rondom 4PPoE en de nieuwe KS-TC Plus Module. De nieuwe 100W connector. Netscout demonstreerde de Linkrunner en Aircheck 2. Apparaten die een tegengewicht bieden tegenover de kleine testapparaten van IDeal Industries. 

Klantrelatie-avond Redlink 4 Klantrelatie-avond Redlink 5

Internet of Things

De uitgebreide presentatie van Peter Ros leidde tot een uitgebreide discussie en veel stof tot nadenken. Peter nam ons mee in de toekomst van de connectiviteit en gaf uitleg op zijn eigenwijze manier hoe technologie zich ontwikkeld en geadapteerd word. 

Klantrelatie-avond Redlink 4 Klantrelatie-avond Redlink 5