Kenniscentrum

Veelgestelde vragen

Wat is een koperkabel?

De glasvezelkabel is de beoogde opvolger van de koperkabel op basis van spraak- en dataverkeer. Het verschil is voornamelijk uit te drukken in kwaliteit, de prestaties van de glasvezelkabel liggen hoger dan de koperkabel over zowel afstand als bandbreedte. Waar de koperkabel geleid wordt door koper, werkt glasvezel met een technologie die op hoge snelheid licht stuurt door lange vezels van zeer optisch glas.

Lees meer
Wat is een glasvezelkabel?

De glasvezelkabel is de beoogde opvolger van de koperkabel op basis van spraak- en dataverkeer. Het verschil is voornamelijk uit te drukken in kwaliteit, de prestaties van de glasvezelkabel liggen hoger dan de koperkabel over zowel afstand als bandbreedte. Waar de koperkabel geleid wordt door koper, werkt glasvezel met een technologie die op hoge snelheid licht stuurt door lange vezels van zeer optisch glas.

Lees meer

Laatste vragen

Op rekening of proforma?

Nieuwe online klanten staan standaard ingesteld op direct betalen met Ideal of Mister Cash. Daarna zetten wij in overleg terugkerende klanten om naar "op rekening" betalen. Heb je nog geen account bij ons en wel met spoed materialen nodig dan maken wij een proforma factuur voor je. Na ontvangst van de betaling kunnen de materialen direct verstuurd of afgehaald worden.

Lees meer
Welke betaalmogelijkheden heeft Redlink?

Bij ons kun je betalen via onderstaande methodes.

  • Ideal
  • Mister Cash
  • Op rekening (in overleg)

Standaard staat je account ingericht op direct betalen met Ideal of Mister Cash. In overleg zetten we terugkerende klanten om naar "op rekening".

Lees meer
Kan ik hulp krijgen bij het samenstellen van een koperkabel?

Zeker! Daar zijn wij voor. We hebben twee methodes om je te helpen:

- Bekijk de kabelkeuzehulp om te zien welke producten binnen 1 Categorie bij elkaar passen.
- Mail of bel met Team Redlink om de kabel samen te stellen.

Lees meer
Kan ik de bezorgdatum aanpassen?

Ja, geef in in de check-out aan op welke datum je graag de goederen bezorgd wilt hebben. De verzending wordt dan op die datum gepland. Als je niks invult wordt de bestelling automatisch voor de dag erna / eerst mogelijke datum ingepland.

Lees meer
Kan ik een tijdstip afspreken dat mijn bestelling wordt bezorgd?

Wij snappen dat je drukt bent en rekening moet houden met een planning. Daarom is het mogelijk om een bestelling op afspraak te laten bezorgen. Vanaf €0,65 per km kies je zelf tussen welke tijden de bestelling bezorgd wordt.

Lees meer
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in het buitenland?

Onze standaard levering gebeurt in Nederland. Afspraken buiten Nederland zijn mogelijk maar gaan in overleg. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Lees meer
Ik heb mijn bestelling niet (op tijd) (op de juiste lokatie) ontvangen. Met wie moet ik contact opnemen?

Je kunt altijd mailen of bellen met ons. In alle gevallen zullen wij ons uiterste best doen om het transport zo goed mogelijk te laten verlopen.

Lees meer