Kenniscentrum

Veelgestelde vragen

Wat is een koperkabel?

De glasvezelkabel is de beoogde opvolger van de koperkabel op basis van spraak- en dataverkeer. Het verschil is voornamelijk uit te drukken in kwaliteit, de prestaties van de glasvezelkabel liggen hoger dan de koperkabel over zowel afstand als bandbreedte. Waar de koperkabel geleid wordt door koper, werkt glasvezel met een technologie die op hoge snelheid licht stuurt door lange vezels van zeer optisch glas.

Lees meer
Wat is een glasvezelkabel?

De glasvezelkabel is de beoogde opvolger van de koperkabel op basis van spraak- en dataverkeer. Het verschil is voornamelijk uit te drukken in kwaliteit, de prestaties van de glasvezelkabel liggen hoger dan de koperkabel over zowel afstand als bandbreedte. Waar de koperkabel geleid wordt door koper, werkt glasvezel met een technologie die op hoge snelheid licht stuurt door lange vezels van zeer optisch glas.

Lees meer

Laatste vragen

Kan ik pro forma / op rekening betalen?

Nieuwe online klanten staan standaard ingesteld op direct betalen met Ideal of Mister Cash. In overleg zetten wij terugkerende klanten om naar "op rekening" betalen, ookwel pro forma.

Lees meer
Welke betaalmogelijkheden heeft Redlink?

- Ideal
- Mister Cash
- Op rekening

Lees meer
Kan ik hulp krijgen bij het samenstellen van een koperkabel?

Zeker! Daar zijn wij voor. Er zijn 3 manieren.

- Check de kabel configurator als je weet welke eigenschappen hij moet hebben.
- Bekijk de kabelkeuzehulp om te zien welke producten binnen 1 Categorie bij elkaar passen.
- Chat, mail of bel met Team Redlink om de kabel samen te stellen.

Lees meer
Kan ik hulp krijgen bij het samenstellen van een (prefab) glasvezelkabel?

Zeker! Daar zijn wij voor. Er zijn 2 manieren.

- lees ons blog over pre-fab glasvezelkabels en download de instructie.
- neem contact op met Team Redlink om jouw glasvezel kabel samen te stellen.

Lees meer
Kan ik de bezorgdatum aanpassen?

Ja, geef in in de check-out aan op welke datum je graag de goederen bezorgd wilt hebben. De verzending wordt dan op die datum gepland. Als je niks invult wordt de bestelling automatisch voor de dag erna / eerst mogelijke datum ingepland.

Lees meer
Kan ik een tijdstip afspreken dat mijn bestelling wordt bezorgd?

Wij snappen dat je drukt bent en rekening moet houden met een planning. Daarom is het mogelijk om een bestelling op afspraak te laten bezorgen. Voor  €0,65 per km kiest je zelf tussen welke tijden de bestelling bezorgd wordt.

Lees meer
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in het buitenland?

Onze standaard levering gebeurt in Nederland. Afspraken buiten Nederland zijn mogelijk maar gaan in overleg. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Lees meer
Ik heb mijn bestelling niet (op tijd) (op de juiste lokatie) ontvangen. Met wie moet ik contact opnemen?

Bel, mail of chat altijd met Redlink. Het transport is onze verantwoordelijkheid.

Lees meer